IQ Marketing dla Rama Crème Bonjour
  • 0
  • 1
13.03.2006

IQ Marketing dla Rama Crème Bonjour

Agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS, wspierających kampanię promocyjną wprowadzającą na rynek odświeżoną wersję produktów Rama Crème Bonjour.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 marca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2006

Zatańcz w Galerii Mokotów

W sobotę 25 marca, w godzinach 12.00-16.30 w sercu Galerii Mokotów (w miejscu fontanny) odbędzie się finał konkursu Hugo Pure Purple City Dance, z udziałem najlepszych tancerzy i osobowości telewizyjnych, którego sponsorem jest marka Hugo Boss. Na scenie w Galerii Mokotów zatańczy 30 finalistek, by walczyć o główną nagrodę, jaką jest dwutygodniowy kurs tańca w renomowanej szkole tańca w Londynie oraz linia zapachowa Hugo Pure Purple marki Hugo Boss.