IQ Marketing dla marki Żywiec - Marketing przy Kawie
IQ Marketing dla marki Żywiec
  • 0
  • 2
8.07.2009

IQ Marketing dla marki Żywiec

Pod hasłem „Latem prawie wszystko się zmienia” ruszyła kampania wizerunkowa marki Żywiec. Za przygotowanie koncepcji i kreację kampanii odpowiada agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu. Komunikacja kampanii obejmuje outdoor w największych miastach Polski i popularnych kurortach letnich oraz działania w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

8 lipca 2009