IQ Marketing dla marki Absolut
  • 0
  • 1
8.05.2006

IQ Marketing dla marki Absolut

W kwietniu na polskim rynku odbyła się światowa premiera nowego smaku wódki Absolut – Absolut Ruby Red, który dołączył do portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra. Za kreację i realizację kampanii BTL wprowadzającej nowy produkt na rynek odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2006

„Pieniądze kochają procenty” - kampania promująca Otwarte Konto Oszczędnościowe

Dzisiaj ING Bank Śląski rusza z kampanią marketingową „Pieniądze kochają procenty”, która jest ściśle związana z podwyższeniem oprocentowania Otwartego Konta Oszczędnościowego. ING Bank Śląski oferuje o 1,75 pkt. proc. wyższe oprocentowanie od nowych środków wpłaconych na Otwarte Konto Oszczędnościowe w złotych. ING Bank Śląski jest liderem na polskim rynku w pozyskiwaniu depozytów.