Ipsos: Zdecydowany spadek optymizmu w listopadzie - Marketing przy Kawie
Ipsos: Zdecydowany spadek optymizmu w listopadzie
  • 0
  • 2
2.12.2011

Ipsos: Zdecydowany spadek optymizmu w listopadzie

Wraz z nastaniem listopada nastroje konsumenckie Polaków zdecydowanie się pogorszyły. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) spadł do poziomu 77 pkt. Zmiana względem ubiegłego miesiąca jest znaczna i przekracza 11 pkt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 grudnia 2011

1 grudnia 2011