Ipsos dla Grupy OEX – ponad 30% firm decyduje się na rebranding - Marketing przy Kawie
Ipsos dla Grupy OEX – ponad 30% firm decyduje się na rebranding
  • 0
  • 2
17.06.2013

Ipsos dla Grupy OEX – ponad 30% firm decyduje się na rebranding

W okresie ostatnich pięciu lat ponad 1/3 polskich przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding – stwierdzono w badaniu rynku usług outsourcingowych, przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie Grupy OEX.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55185 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

AX

11 lat temu

Sama zmiana CI to nie rebranding

Rebranding to jest właśnie to, na co wskazało w tym badaniu tylko 7 % firm: zmiany w strategii/strukturze/produkcie, zamanifestowane na zewnątrz modyfikacją logo i identyfikacji. Ale firmy żadnych ważnych zmian nie robią, więc "odświeżają" sobie logo i mają pretekst do przypominania o sobie światu. I nazywają to szumnie rebrandingiem.

15 czerwca 2013

14 czerwca 2013