IPG Health zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark
  • 0
  • 1
24.01.2023

IPG Health zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark

Sieć komunikacji marketingowej IPG Health, mając na uwadze partnerstwo strategiczne z afiliowaną agencją IPG Health Spark Warsaw, zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark.

To posunięcie przenosi markę FCB Health i jej filozofię „never finished” na polski rynek. Agencja z siedzibą w Warszawie świadczy usługi w zakresie kreacji, strategii, brandingu, medical writingu i doradztwa medycznego, a także wsparcia digital. Zespół technologiczny wspiera klientów na platformie Veeva (Salesforce) jako część globalnego zespołu IPG Health dla tej platformy.

Prezesem zarządu FCB Health Spark został Mariusz Otowski. Ma ponad 25 lat doświadczenia w marketingu, komunikacji i reklamie.

– Ostatnie 12 miesięcy wyróżniało się szybkim rozwojem i budowaniem nowych, trwałych relacji z naszymi klientami zarówno w Polsce, jak i w całym regionie. Wprowadzenie na nasz rynek kultowej marki i ducha FCB Health bez wątpienia przyspieszy rozwój działalności. Zwiększy też zakres wpływu dla naszych klientów oraz ich marek – powiedział Otowski.

  • 1
IPG Health zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark

IPG Health zmienia nazwę agencji na FCB Health Spark

 

24 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2023

Reklamacje i zwroty zakupów są najczęstsze po wyprzedażach i świętach

Trwa najgorętszy okres w roku dla branż retail i e-commerce. Polacy najczęściej zwracają produkty po wyprzedażach sezonowych i Bożym Narodzeniu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zastrzeżenia do kupionych produktów miało 47% konsumentów, podczas gdy reklamacji usług dokonało 27%. Takie wyniki przyniosło badanie firmy Webcon „Reklamacje i zwroty po polsku”. Dlatego eksperci firmy podkreślają, że sklepy powinny skupić się na automatyzacji i optymalizacji obsługi posprzedażowej – zwłaszcza zwrotów i reklamacji.

23 stycznia 2023