INVENTIVE Communication dla OLYMPUS Polska
  • 0
  • 1
20.07.2006

INVENTIVE Communication dla OLYMPUS Polska

Dział Systemów Obrazowania firmy OLYMPUS Polska, światowego lidera branży fotograficznej, powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji INVENTIVE Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR. Agencja została wybrana w drodze kilkuetapowych eliminacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2006

Konsolidacja działań – Adriatyk i Pascal

Co może zrobić touroperator i ubezpieczyciel na rzecz urlopowiczów? To chyba pytanie retoryczne, szczególnie w dobie intensywnych zmian, nowych przepisów, szybkiego przemieszczania się i związanego z tym ryzyka. Podmioty o różnej specyfice działalności podpisują umowy mające na celu utrzymanie i satysfakcję klienta. Touroperatorzy i banki udzielają zniżek. Popularnością cieszą się wakacje na kredyt i wiele innych propozycji. Co jeszcze? Negocjacje zniżek w prywatnych klinikach na obowiązkowe szczepienia przed egzotycznymi wojażami? Podobno do wykorzystania jest jeszcze nisza w propozycjach programów partnerskich w zakresie tzw. ‘bonus marketingu’. Dlatego tak różne firmy podejmują się konsolidacji działań i tworzą nowe projekty.