Internetq Polska zapłaci ponad 338 tys. zł za SMS-y zachęcające do udziału w loterii „BMW od Orange”
  • 0
  • 1
20.11.2014

Internetq Polska zapłaci ponad 338 tys. zł za SMS-y zachęcające do udziału w loterii „BMW od Orange”

Informowanie konsumentów o tym, że po wysłaniu SMS-a otrzymają nagrodę, podczas gdy w rzeczywistości gwarantowany jest tylko udział w jej losowaniu – to praktyka niezgodna z prawem. Potwierdził to Sąd Apelacyjny w Warszawie, podtrzymując decyzję UOKiK dotyczącą loterii „BMW od Orange. Druga edycja”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2014