Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firm
  • 2
  • 1
9.09.2019

Internet, który nie zwalnia, w kolejnej odsłonie kampanii T‑Mobile „Bez nonsensów”, skierowanej do firm

Marka T‑Mobile rozpoczęła kampanię promującą ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e. Najnowsza odsłona, podobnie jak ostatnie, oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”.

Zwalniający firmowy Internet utrudnia prowadzenie biznesu. Ten uciążliwy nonsens operator ukazuje poprzez analogię do samolotu sunącego wolno ulicami miasta. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z domu specjały”, która korzysta z usług T‑Mobile.

Kampania ofert biznesowych operatora podkreśla jedną z ich zalet: niezwalniający Internet. W ramach działań przygotowane zostały spoty wizerunkowe: 45- i 30-sekundowy. Towarzyszy im 15-sekundowy film produktowy promujący ofertę ze smartfonem.

Aktywności prowadzone są w telewizji, radiu, Internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w Internecie przygotowała agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

  • 1

T-Mobile MagentaBiznes likwiduje zwalniający firmowy Internet

9 września 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2019

W serwisach VoD wysoki clutter, ale irytacja reklamą wciąż mniejsza niż w telewizji – zauważa Wavemaker

Kino, YouTube, serwisy VoD, telewizja – tak wygląda ranking mediów wideo pod względem akceptacji dla reklam wśród ich odbiorców, pokazuje „VideoTrack IV”, badanie agencji Wavemaker. Clutter w serwisach VoD głównych nadawców sięga już 15% czasu emisji programów. Zbliża się więc do telewizyjnego. Widoczność reklam w VoD wciąż jest wysoka. Płatne serwisy wideo nabierają jednak rozpędu m.in. dzięki wyłączeniu reklam.