Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved
  • 0
  • 3
6.05.2019

Internauci na żywo decydowali o wyglądzie ilustracji w projekcie Reserved

Marka odzieżowa Reserved połączyła siły z artystką Renatą Krawczyk. Efektem tej współpracy był live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na Instastories marki i artystki. Obserwatorzy zadecydowali o finalnym kształcie ilustracji.

Aktywacja trwała od 9:00 do 20:00. Inspiracją do jej zorganizowania była narracja alternatywna, w której to ludzie decydują, jak mają potoczyć się dalsze losy bohatera. Główną rolę odegrała ilustratorka Renata Krawczyk, której styl można określić mianem magicznego realizmu.

Motywy roślinne często pojawiające się w jej pracach zgrały się z kolekcją Bohemian łączącą styl boho ze zwierzęcymi wzorami. Rzeczy z kolekcji Reserved, która stanowiła tło całej akcji, są aktualnie dostępne w sprzedaży w sklepie online marki.

Przed obserwatorami było pięć wyborów, m.in.:

  • od jakiego głównego motywu rozpocząć rysowanie,
  • jakie dodatkowe elementy powinny pojawić się na ilustracji,
  • za pomocą jakich szczegółów wykończyć pracę.

Pojawił się również lifestyle’owy akcent – wybór smaku kawy, jaką powinna pić artystka podczas rysowania. Na każdą decyzję obserwatorzy mieli godzinę. Po tym czasie ogłaszano wynik, a ilustratorka kontynuowała działania. Głosy oddawało średnio 1800 osób. Najmocniejsze zaangażowanie przy wyborach to ponad 3380 osób.

Autorem i realizatorem pomysłu kreatywnego jest agencja Teal.

  • 3

ann

3 tygodnie temu

Pierwsze słyszę, bardzo fajny pomysł, ilustracja wyszła super. Akcja mogłaby być systematyczna.

6 maja 2019