Internauci rzadziej klikali w reklamy online – kwietniowe badanie AdvertTrack
  • 0
  • 3
14.05.2014

Internauci rzadziej klikali w reklamy online – kwietniowe badanie AdvertTrack

W kwietniu spadła liczba internautów, którzy świadomie klikali w reklamy w Google (-6%) i którzy uznawali je za przydatne (-6%). Dotyczy to przede wszystkim osób, które w ostatnim miesiącu kupiły coś przez Internet i w znacznej mierze korzystały z sieciowych porównywarek cenowych. To niektóre wnioski z badania AdvertTrack, przeprowadzonego przez IRCenter i Research Now

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 maja 2014

13 maja 2014