Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl
  • 0
  • 3
21.01.2020

Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.pl

Budowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47838 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 3
21.01.2020

Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber Shandwick

Według badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.