Internauci krytykują Sephorę po opisaniu przez klienta zatrzymania przez ochroniarza sklepu
  • 0
  • 11
28.03.2018

Internauci krytykują Sephorę po opisaniu przez klienta zatrzymania przez ochroniarza sklepu

25 marca klient zamieścił na facebookowym profilu Sephory post. Opisał w nim, jak podczas wizyty w sklepie marki został zatrzymany przez ochroniarza, który pilotem uruchomił znajdującą się przy wyjściu bramkę. Historia spotkała się ze sporym zainteresowaniem internautów. Niektóre z komentujących osób zauważają, że na fan page’u marki pojawiły się posty z fałszywych kont, które zepchnęły niewygodną dla perfumerii historię na dół strony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andersen

6 lat temu

Powiedzcie mi proszę, czemu w tym sporze stoję po stronie Sephory?

Chyba nie tylko ja mam wrażenie, że gość chciał zrobić 'pranka' dla sławy, ale coś nie wyszło...

27 marca 2018

  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
27.03.2018

Internetowy hejt promuje wystawę Muzeum Polin „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”

Rozpoczęła się kampania „Inna historia, ten sam hejt”, przygotowana przez Muzeum Polin oraz Stowarzyszenie Żydowski Instytut Historyczny w Polsce. Promuje wystawę „Obcy w domu. Wokół Marca ’68”. Zwraca uwagę na obecną w Internecie mowę nienawiści, ksenofobię i antysemityzm, które mogą prowadzić do dramatycznych konsekwencji, a dotykają konkretnych ludzi i środowiska.