Internauci klikają w KOŁO
  • 0
  • 1
12.10.2005

Internauci klikają w KOŁO

Po podsumowaniu drugiego etapu kampanii, jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych wyników – mówi Zbigniew Gonsior, Marketing Communication Manager Sanitec KOŁO i pomysłodawca kampanii. – Bannery opracowane w technologii Premium CTR potwierdziły swoją wysoką skuteczność również w długim okresie, a dzięki pogłębionej analizie statystyk zachowań użytkowników stale rośnie poziom konwersji uzyskiwany poprzez landing pages.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2005

7. Edycja “Almanachu Mediów i Reklamy”

Wraz z 39. i 40. numerem branżowego tygodnika “Media & Marketing Polska” wydawnictwo VFP Communications wprowadziło na rynek siódmą edycję “Almanachu Mediów i Reklamy”. Tegoroczne wydanie zawiera 3 080 prezentacji firm z trójkąta biznesowego media - reklama - marketerzy. Są to zobiektywizowane informacje, tj. nazwy firm, dane teleadresowe, nazwiska kadry zarządzającej, główne stanowiska, opisy produktów/działalności, odbiorców/klientów, dane finansowe i handlowe, indeks 4 tys. 558 osób związanych z branżą wraz z kontaktami do nich.

11 października 2005