„Teraz” – kampania wizerunkowa Interii - Marketing przy Kawie
„Interia teraz” – rusza kampania portalu
Advertisement
  • 1
  • 1
9.05.2025

„Interia teraz” – rusza kampania portalu

Portal internetowy Interia wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz”. Ma podkreślać pozycję lidera oraz błyskawiczne relacjonowanie i wyjaśnianie wydarzeń z Polski i ze świata.

Hasło kampanii „Teraz” odnosi się do natychmiastowości. Interia w kampanii prezentuje się jako medium, które 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu trzyma rękę na pulsie. Kampania ma też przekazywać, że teraz to Interia jest numerem jeden w polskim internecie.

Kampania obejmuje szerokie działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP.

Kampania „Teraz” portalu Interia

Kampania „Teraz” portalu Interia

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 maja 2025

8 maja 2025