INTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej - Marketing przy Kawie
INTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej
  • 0
  • 1
11.08.2006

INTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

Polscy reklamodawcy mogą już korzystać z profesjonalnego pośrednictwa w prowadzeniu kampanii internetowych, wykorzystujących boksy reklamowe. Umożliwia im to Adhelp – usługa realizowana przez nowo powołany dział specjalistów w INTERIA.PL, zajmujący się obsługą kampanii opartych o reklamę kontekstową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2006