Intercity i Just – kolej na wizerunek - Marketing przy Kawie
Intercity i Just – kolej na wizerunek
  • 0
  • 1
25.09.2006

Intercity i Just – kolej na wizerunek

Just rusza z kampanią wizerunkową spółki PKP Intercity. „Bezpieczny i przyjazny przewoźnik. A w dodatku uzbrojony w argumenty”. Tak, w skrócie, przedstawia się przygotowana przez Just idea kreatywna kampanii. Trzy przyprawione sporą szczyptą humoru motywy kreatywne zobaczymy w następujących po sobie odsłonach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 września 2006