Interaktywny Kalendarz z nagrodami
  • 0
  • 1
26.01.2007

Interaktywny Kalendarz z nagrodami

InterCal 2007 powstał z myślą o marketerach, którzy na co dzień opracowują nowe koncepcje promocji dla swoich klientów. January Blues, February Lovers Delight lub Summer Fun to niektóre z konkursów, w których można wziąć udział z interaktywnym kalendarzem na 2007 rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2007

MSD i HealthWay przeciw rotawirusom

Pod hasłem „Mamo ja nie chcę iść do szpitala” firma farmaceutyczna MSD Polska, będąca częścią międzynarodowego koncernu Merck & Co., Inc. rozpocznie niebawem kampanię społeczną związaną z wprowadzeniem na rynek szczepionki dla niemowląt przeciw rotawirusom o nazwie RotaTeq. Celem prowadzonych działań jest budowanie świadomości i znajomości wśród lekarzy oraz młodych matek zagadnień dotyczących profilaktyki zakażeń rotawirusowych oraz wykreowanie potrzeby zakupu szczepionki RotaTeq przez gabinety lekarskie i ZOZy. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications, co jest konsekwencją wygranego przetargu w 2006 roku.