Interaktywna kampania kredytu hipotecznego Banku Millennium - Marketing przy Kawie
Interaktywna kampania kredytu hipotecznego Banku Millennium
  • 0
  • 1
15.11.2011

Interaktywna kampania kredytu hipotecznego Banku Millennium

Zgodnie z mottem „Poczuj radość, jaką daje dom”, Bank Millennium rozpoczyna internetową kampanię kredytu hipotecznego. Ma ona wspierać klientów w procesie zakupu mieszkania, m.in. oferując pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 listopada 2011

14 listopada 2011