Interactions: „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju” (infografika)
  • 0
  • 3
3.06.2014

Interactions: „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju” (infografika)

89% badanych marketingowców uważa mobile marketing za ważny kanał komunikacji, a 83% deklaruje konkretne inwestycje z nim związane. Zdecydowana większość (86%) sądzi, że jego znaczenie będzie stale i istotnie rosnąć. Sieć reklamy online Interactions Europe przygotowała raport „Mobile Marketing w Polsce 2014 – postrzeganie i potencjał rozwoju”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2014