Intencje zakupowe – nowe narzędzie w ramach AdProfile
  • 1
  • 1
20.09.2011

Intencje zakupowe – nowe narzędzie w ramach AdProfile

Z początkiem października IDMnet w ramach swojej sieci AdProfile wprowadzi narzędzie o nazwie intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób poszukujących konkretnych produktów. Intencje zakupowe zostały opracowane we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Czy prowadząc działania promocyjne w Internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, by zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące? Na te pytania można będzie znaleźć odpowiedź 26 i 27 października 2011 r. w Warszawie, podczas szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer.