Inteligentna konsumpcja i rola marek w obliczu „ekonomii w sam raz” – raport Havas Worldwide - Marketing przy Kawie
Inteligentna konsumpcja i rola marek w obliczu „ekonomii w sam raz” – raport Havas Worldwide
  • 0
  • 1
26.08.2014

Inteligentna konsumpcja i rola marek w obliczu „ekonomii w sam raz” – raport Havas Worldwide

Czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla społeczeństwa. 62% badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, że nasze społeczeństwo byłoby lepsze, gdyby ludzie w większym stopniu stawiali na współdzielenie. To główne wnioski z raport agencji Havas Worldwide „Nowy typ konsumentów i gospodarka oparta na współdzieleniu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 sierpnia 2014