Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki
  • 2
  • 1
7.09.2022

Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki

Kampania Intela zatytułowana „How Wonderful Is That?” przypomina konsumentom znane dźwiękowe logo, tzw. bonga. Pokazuje przy tym znaczenie marki, której produkty napędzają różne technologie – nie tylko procesory w komputerach PC.

Spot rozpoczyna widok satelity na orbicie Ziemi. Następnie wczesny poranek i słońce wstające nad miastem. Każdy z bohaterów zaczyna swój dzień i w ten czy inny sposób korzysta z technologii. W spocie występuje koreański girlsband Aespa. Są też oraz influencerki: gamingowa Ninjayla oraz Elyse Myers. Ta druga zdobyła sławę w internecie, gdy na TikToku opisała swoją najgorszą randkę. Poznany mężczyzna zmanipulował ją, by kupiła 100 tacos w sieci fast food.

Dźwięk bonga pierwszy raz pojawił się reklamie Intela w 1994 r.

Marka była wtedy w trudnej sytuacji. Wprowadzony na rynek nowy procesor 386 nie cieszył się zainteresowaniem producentów komputerów. Ci byli zadowoleni z poprzednika – 286. Intel postanowił komunikować się bezpośrednio z konsumentami, by zapoznać ich z nowym modelem. Wykupił drogą kampanię telewizyjną i w ten sposób wywarł presję na producentach.

Dźwiękowe logo marki Intel skomponował austriacki muzyk Walter Werzowa, w latach 80. członek zespołu Edelweiss.

Tegoroczny spot przygotowała agencja VMLY&R.

  • 1
Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki

Intel z globalną kampanią przypominającą dźwiękowe logo marki

 

 

7 września 2022

6 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Social media i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz. Raport Salesforce

Konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. Podobne trendy obserwowane są w innych branżach. I chociaż media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, właśnie one są ważnym i coraz popularniejszym narzędziem dla rządów do udostępniania informacji i spełniania oczekiwań wyborców. Takie są wnioski z raportu „Connected Government”, który podsumowuje pięć zleconych przez Salesforce globalnych badań konsumenckich.