Instytut Rozwoju Reklamy dla Wosana SA
  • 0
  • 1
3.03.2009

Instytut Rozwoju Reklamy dla Wosana SA

„Szczęście dla ciebie, zdrowie dla dziecka” – pod takim hasłem rozpoczyna kampanię reklamową producent naturalnej wody źródlanej Wosana SA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2009

Praca w raju (Forbes)

Forbes.com staff, Jobs You Can Do In Paradise, "Forbes", 23.02.2009
(+ In Pictures: Jobs You Can Do In Paradise)

Co prawda termin aplikowania na spektakularne stanowisko "stróża wyspy" niedawno upłynął, niemniej niemal każdego dnia można zacząć pracować w miejscu, które jawi się nam jako miejsce ze snów (miłych oczywiście), gdzie budzi nas poranne muśnięcie słońca na policzku lub delikatny szum fal - po prostu raj! A często jedynym haczykiem pozostaje odwaga w podjęciu decyzji...

2 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2009

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.