Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Nowe funkcjonalności platformy IDS
  • 0
  • 1
15.09.2022

Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Nowe funkcjonalności platformy IDS

Instytut Badań Outdooru przeprowadził kolejną aktualizację wyników badania Outdoor Track. Uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów zrzeszonych w IBO: AMS, Clear Channel Poland oraz Stroer Media.

Równolegle z aktualizacją danych użytkownicy platformy IDS (Inventory Delivery System), umożliwiającej autoryzowanie kampanii OOH, zyskają możliwość:

  • wyświetlania informacji o motywach layoutów biorących udział w kampanii,
  • dodania informacji o liczbie nośników spoza 10 aglomeracji (Top 10),
  • wygodniejszego raportowania.

– Użytkownicy otrzymają możliwość nowego formatu raportowania, nadawania motywów layoutów oraz pierwszy raz pracy z nośnikami poza największymi aglomeracjami – mówi Waldemar Kruk, członek zarządu IBO.

Aktualizacja badania Outdoor Track zostanie opublikowana na platformie IDS 16 września.

Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych:

  • Natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych na bazie macierzy ruchu przygotowanych przez Biuro Inżynierii Transportu.
  • Dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców na podstawie
    technologii GPS, dostarczone przez instytuty Kantar Millward Brown oraz Ipsos.
  • Baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie, wymiary, wysokość, odległość od strumieni ruchu, clutter)

Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH. Badanie objęło 10 największych aglomeracji w Polsce. Są to aglomeracje: warszawska, śląska, krakowska, trójmiejska, łódzka, poznańska, wrocławska, szczecińska, bydgoska i lubelska (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).

  • 1
Instytut Badań Outdooru zaktualizował badanie Outdoor Track

Instytut Badań Outdooru zaktualizował badanie Outdoor Track

15 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2022

Obsługa klienta generuje przychody – raport Salesforce

W 28% przedsiębiorstw działających w Polsce za zarządzanie obsługą klienta odpowiada osoba z kierownictwa najwyższego szczebla. Jest tak, ponieważ obszar ten nabiera strategicznego znaczenia w warunkach niepewności gospodarczej. Jednocześnie 58% przedsiębiorstw działających w Polsce postrzega obsługę klienta jako czynnik generujący przychody. Takie wyniki przynosi raport Salesforce „State of Service”.