Badanie Outdoor Track zaktualizowane - Marketing przy Kawie
Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Nowe funkcjonalności platformy IDS
  • 0
  • 1
15.09.2022

Instytut Badań Outdooru zaktualizował wyniki badania Outdoor Track. Nowe funkcjonalności platformy IDS

Instytut Badań Outdooru przeprowadził kolejną aktualizację wyników badania Outdoor Track. Uwzględniono 1189 nowych powierzchni operatorów zrzeszonych w IBO: AMS, Clear Channel Poland oraz Stroer Media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55852 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 września 2022