Instytucja małżeństwa w Polsce i na świecie - badanie AC Nielsen - Marketing przy Kawie
Instytucja małżeństwa w Polsce i na świecie - badanie AC Nielsen
  • 0
  • 1
13.02.2007

Instytucja małżeństwa w Polsce i na świecie – badanie AC Nielsen

Malżeństwo jest jednym z celów życiowych dla 61 procent populacji, a 7 na 10 osób twierdzi, że ślub bierze się na całe życie – wynika z internetowego badania AC Nielsen. omimo wzrostu liczby rozwodów, rosnącej popularności związków nieformalnych, większość z nas nadal pozostaje tradycjonalistami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lutego 2007