InStars – nowy brand Streetcomu
  • 0
  • 1
2.12.2019

InStars – nowy brand Streetcomu

Streetcom wprowadza do oferty nową markę. InStars będzie kierowany do klientów korzystających z influencer marketingu, którzy są zainteresowani szybkim zebraniem opinii online oraz akcjami z influencerami na Instagramie, Facebooku czy TikToku.

Klient nie będzie płacił za przygotowanie i realizację kampanii, lecz za efekt.

Szybkość to drugi po gwarancji benefit tej usługi. InStars może wystartować i dać efekty w ciągu kilku dni. Nie jest to możliwe w przypadku złożonych kampanii premium, takich jak klasyczny product seeding. Te wymagają specjalnej rekrutacji, kreacji, produkcji i często są rozbudowane o szereg dodatkowych działań promocyjnych, komunikacyjnych czy wsparcia sprzedaży – mówi Matylda Szymalska, CEO Streetcomu.

InStars jest niezależną strukturą w ramach agencji Streetcom. Oferuje trzy podstawowe usługi objęte gwarancją wyniku:

  • organic reach – budowanie organicznego zasięgu,
  • generated content – tworzenie treści w social media,
  • ratings & reviews, czyli generowanie opinii o usługach i produktach w obszarach e-commerce, porównywarkach i forach.

Wszystkie trzy rodzaje kampanii są uruchamiane w trybie tygodniowym. Nowa marka korzysta z zasobów bazy influencerów, którą zarządza Streetcom. Równocześnie pod adresem www.instars.buzz jest prowadzona dodatkowa rekrutacja.

  • 1
InStars – nowa marka w portfolio Streetcomu

Nowa marka w portfolio Streetcomu

2 grudnia 2019

1 grudnia 2019

29 listopada 2019