„Insight Trends” – październik 2015
  • 0
  • 3
25.11.2015

„Insight Trends” – październik 2015

Które branże najbardziej angażują fanów? Jak często promuje się posty? Odpowiedzi na te m.in. pytania można znaleźć w październikowym raporcie „Insight Trends” przygotowanym przez Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 listopada 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2015

Co najbardziej irytuje polskich konsumentów podczas zakupów offline? – raport Inquiry i Dia-Mart

96% Polaków spotkało się podczas zakupów z problemem, który uważają za szczególnie uciążliwy. W sklepach z artykułami spożywczymi i chemicznymi klienci nie lubią zwłaszcza tłoku i długich kolejek. Skarżą się też na różne ceny produktów na półkach i przy kasie oraz częste zmiany w układzie sklepu. Nie są natomiast specjalnie zainteresowani udziałem w programach lojalnościowych – wynika z raportu „Problemy polskiego handlu” firm Inquiry oraz Dia-Mart.