Innowacyjność mobilnych kanałów sprzedaży detalicznej nie nadąża za wymaganiami klientów – badanie Accenture
  • 0
  • 1
15.06.2016

Innowacyjność mobilnych kanałów sprzedaży detalicznej nie nadąża za wymaganiami klientów – badanie Accenture

Aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów, handel detaliczny powinien szybciej wdrażać rozwiązania omnichannel – pokazuje raport „Adaptive Retail” przygotowany przez ekspertów z Accenture. Rośnie zainteresowanie konsumentów nowymi rozwiązaniami w zakresie urządzeń mobilnych, tymczasem globalny sektor retail za nim nie nadąża.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2016

14 czerwca 2016