Innowacyjne „radiowózki” w Tesco - Marketing przy Kawie
Innowacyjne „radiowózki” w Tesco
  • 0
  • 1
15.06.2007

Innowacyjne „radiowózki” w Tesco

Tesco testuje kolejne nowinki technologiczne w swoich sklepach. W Krakowie klienci używają wózków sklepowych wyposażonych w zaawansowany system audio. Aktywuje się on poprzez czujniki podczerwieni i zachęca do zakupu wybranych produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 czerwca 2007