Innovation Award 2015: 156 zgłoszeń w 7 kategoriach
  • 0
  • 1
24.03.2015

Innovation Award 2015: 156 zgłoszeń w 7 kategoriach

Agencje komunikacji marketingowej, media oraz klienci zgłosili łącznie 156 prac do konkursu Innovation Award 2015. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii Touchpoint (38). Popularnością cieszyła się też kategoria Insight (28). W pozostałych zgłoszono kolejno: Interakcja (22 prace), Technologia i Integracja (po 20) oraz Użyteczność (19) i Personalizacja (11).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

24 marca 2015

23 marca 2015