Initiative wygrywa przetarg mediowy marki Kubota - Marketing przy Kawie
Initiative wygrywa przetarg mediowy marki Kubota
  • 0
  • 1
14.03.2025

Initiative wygrywa przetarg mediowy marki Kubota

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Kubota.

Notowana na rynku NewConnect Kubota jest znana przede wszystkim z ikonicznych klapków. W ostatnich latach znacznie rozwinęła swoją ofertę, rozszerzając ją o linię odzieży i akcesoriów.

W ramach współpracy zespół Initiative będzie odpowiadał za strategiczne doradztwo oraz kompleksowe planowanie i zakup mediów. Współpraca rozpoczęła się w marcu 2025 i jeszcze w tym miesiącu rozpocznie się pierwsza wspólnie zrealizowana kampania Kubota.

Kubota wybiera Initiative

Kubota wybiera Initiative

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2025