Ingka Centres zachęca do dobrego snu - Marketing przy Kawie
Ingka Centres zachęca, by do jej sklepów przyjść w piżamach
  • 0
  • 4
17.10.2024

Ingka Centres zachęca, by do jej sklepów przyjść w piżamach

Ingka Centres prowadzi kampanię „Dobrze Ci we śnie!”. W jednej z akcji zachęca klientów, by przyszli do obiektu handlowego w piżamach.

IKEA w tym sezonie prowadzi kampanię na rzecz dobrego snu. Równolegle w obiektach handlowych zarządzanych przez Ingka Centres (oba podmioty należą do Grupy Ingka) w październiku rusza kampania „Dobrze Ci we śnie!”. Promuje ona dobry sen jako ważny element dobrostanu człowieka.

Firma zaprasza lokalne społeczności i rodziny do aktywności, które wprawią uczestników w stan relaksu

Inicjatywy w ramach kampanii odbędą się w:

  • Porcie Łódź: od 21 października do 2 listopada,
  • Skende Shopping w Lublinie: od 4 do 9 listopada,
  • Wola Parku w Warszawie: od 28 października do 2 listopada,
  • Alei Bielany we Wrocławiu: od 28 października do 9 listopada.

27 października Port Łódź zaprosi odwiedzających do lokalu Caffe przy ulicy. Tam zjedzą szwedzkie śniadanie przy stołach zaaranżowanych przez Ikeę. Na event obowiązują wcześniejsze zapisy. Warunkiem uczestnictwa jest przyjście w piżamie.

Wola Park w Warszawie zaproponuje gościom m.in. udział w konkursie Sleeping Selfie. Zachęci do przyjęcia ciekawej pozy w specjalnie zaaranżowanej krainie snu.

Aleja Bielany we Wrocławiu zaprosi odwiedzających m.in. na test jakości snu.

W lubelskim Skende Shopping można będzie m.in. skorzystać z dekodera snów i wziąć udział w konkursie na łóżkowe selfie.

We wszystkich tych miejscach będzie można skorzystać m.in. z dekodera snów. Będzie również możliwość wypróbowania produktów Ikei do sypialni.

  • 4
Ingka Centres w kampanii o dobrym śnie

Ingka Centres w kampanii o dobrym śnie

Ingka Centres w kampanii o dobrym śnie
Ingka Centres w kampanii o dobrym śnie
Ingka Centres w kampanii o dobrym śnie

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2024