ING zachęca do podzielenia się białą godziną- Marketing przy Kawie
ING zachęca do podzielenia się swoimi marzeniami na wielkich ekranach reklamowych
  • 0
  • 1
14.03.2025

ING zachęca do podzielenia się swoimi marzeniami na wielkich ekranach reklamowych

ING Bank Śląski zachęca, by opowiedzieć innym o niezrealizowanych planach i marzeniach. Do 19 marca można podzielić się nimi na ekranach multimedialnych w Łodzi, Katowicach i Warszawie.

Sposobem na to, by skierować naszą uwagę nie tylko na zagrożenia, ale również na rzeczy przyjemne, jest planowanie białych godzin, czyli tego, co chcemy, żeby się wydarzyło. Bank wykorzystał tę ideę w akcji polegającej na upublicznieniu na wielkich ekranach reklamowych marzeń i planów konsumentów.

– W Polsce doskonale znamy:

  • „czarne godziny”,
  • wszelakie przysłowia o przezornym, który zawsze powinien być ubezpieczony oraz o tym, że strzeżonego siła wyższa strzeże.

Ale… co dzieje się, kiedy owa zła, czarna godzina mija? Czy jesteśmy w stanie korzystać z życia i równie pieczołowicie przygotowywać się na nadejście białych godzin? – pyta psycholożka Joanna Gutral.

Akcja jest częścią kampanii banku, która zachęca do odkładania pieniędzy z kontem oszczędnościowym i możliwością ustawienia celu oszczędnościowego. Od 4 marca bank proponuje specjalne oferty oszczędnościowe dla aktywnych klientów indywidualnych.

Aby wziąć udział w akcji i zobaczyć swoje marzenia lub plany na wielkich ekranach reklamowych, należy w formularzu na stronie ing.pl/bialagodzina wpisać swoje imię, miasto i plan do zrealizowania.

Marzenia na wielkich ekranach reklamowych w kampanii ING

Marzenia na wielkich ekranach reklamowych w kampanii ING

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 marca 2025