Maretti Bruschette promują się jako Mild and Wild - Marketing przy Kawie
Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette
  • 1
  • 1
3.07.2024

Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette

Marka Maretti Bruschette (Italmex) wystartowała z kampanią digitalową opartą na współpracy z influencerami. Prowadzi też marketing kontekstowy związany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i zaznaczenie jej obecności w social mediach.

Wykorzystanie marketingu kontekstowego pozwala na podkreślenie wyjątkowych cech pieczywa Maretti Bruschette. Przekąski z jednej strony są bardziej przypieczone, a z drugiej intensywnie doprawione, co tworzy duet „Mild and Wild”. Specyfika przekąsek została wykorzystana w haśle kampanii: „Dwie strony, by doświadczyć gry, obie świetne”.

Influencerzy wybrani do kampanii tworzyli treści nawiązujące do tematyki piłkarskiej i przeżywania rozgrywek w stylu Mild oraz Wild.

Agencja Valkea, wybrana w przetargu, przygotowała kreację kampanii, wykorzystując jako kanały promocji stronę internetową, YouTube, Instagram oraz TikTok.

  • 1
Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette

Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette

3 lipca 2024

2 lipca 2024