Maretti Bruschette promują się jako Mild and Wild - Marketing przy Kawie
Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette
  • 1
  • 1
3.07.2024

Influencerzy w kampanii pieczywa Maretti Bruschette

Marka Maretti Bruschette (Italmex) wystartowała z kampanią digitalową opartą na współpracy z influencerami. Prowadzi też marketing kontekstowy związany z mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki i zaznaczenie jej obecności w social mediach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56435 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 lipca 2024

2 lipca 2024