Influencerzy w kampanii back to school z PayPo
  • 0
  • 7
31.08.2022

Influencerzy w kampanii back to school z PayPo

22 sierpnia fintech PayPo rozpoczął akcję Back to school z PayPo. W jej ramach klienci mogą korzystać z promocji dostępnych w sklepach internetowych, które oferują artykuły szkolne z odroczoną płatnością. Akcję promuje kilkunastu influencerów parentingowych.

Według raportu UCE Research i Hiper-Com Poland ceny artykułów szkolnych wzrosły (rdr) średnio o 14,2 proc. (dane z pierwszych dwóch tygodni lipca tego i ubiegłego roku). Zakupy szkolnego wyposażenia są więc dla wielu rodziców coraz większym ciężarem. Akcja PayPo, fintechu oferującego odroczone płatności w internecie w Polsce, ma być odpowiedzią na ten problem.

Akcję promuje kampania w największych polskich serwisach ogólnoinformacyjnych skierowanych do rodziców. Na portalach takich jak Kobieta.onet.pl, Kobieta.wp.pl czy Kobieta.gazeta.pl ukazały się artykuły poświęcone akcji. Podejmują temat kompletowania wyprawki szkolnej.

Działania contentowe wspiera kampania display na najbardziej wizerunkowych placementach reklamowych na tych portalach. Skierowana jest do osób zainteresowanych zakupami szkolnymi. Równolegle PayPo prowadzi intensywną kampanię reklamową w internecie. Marka podaje, że dotarła ona do prawie 4 mln osób.

Akcja promowana jest też przez kilkunastu influencerów z kategorii parenting, zapewniających dotarcie do niemal 2 mln osób na Instagramie. Wśród nich znalazły się m.in. Wiola Wołoszyn, Anna Bardowska i Karolina Tuchalska-Siermińska. Są to przede wszystkim rodzice dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym i nastoletnim. W swoich kreacjach dzielą się własnymi doświadczeniami związanymi ze szkolnymi zakupami oraz sposobami na ich zaplanowanie.

Całość kampanii dopełniają:

  • publikacje na największych blogach parentingowych, które miesięcznie odwiedza w sumie około 1 mln użytkowników;
  • artykuły w sieci lokalnych portali informacyjnych.

W okresie trwania akcji na ulicach Warszawy, Poznania i Łodzi można zobaczyć autobus obrandowany hasłem kampanii. Widnieją na nim także logotypy PayPo i partnerów akcji.

Oprócz głównej kampanii PayPo zrealizowało w tym okresie dodatkowe działania marketingowe z partnerami. Wykorzystano m.in.:

  • totemy w przestrzeniach wspólnych;
  • ekran LCD o powierzchni niemal 100 m2 nad głównym wejściem do Westfield Arkadia; w ostatnich dwóch tygodniach sierpnia prowadzona jest na nim kampania przygotowana wspólnie z marką CCC.

W akcji back to school z PayPo wzięło udział blisko 20 popularnych sklepów.

  • 7
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online

Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online

Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online
Back to school z PayPo – kampania systemu odroczonych płatności online

31 sierpnia 2022