Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie Fansi
  • 0
  • 1
15.10.2021

Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie Fansi

Fansi, agencja wspierająca internetowych twórców w sprzedaży własnych produktów, wprowadza nową kategorię. Fansi Experience daje fanom możliwość wykupu dostępu do doświadczenia i przeżycia wyjątkowych chwil z influencerami. W ofercie m.in. kulinarne spotkanie z Justyną Żyłą czy wizyta za kulisami „Tańca z gwiazdami” na zaproszenie Krzysztofa Ibisza.

Produkt daje fanom możliwość uczestniczenia w doświadczeniach z udziałem twórców, gwiazd, influencerów oraz kształtowania tego, jak mają one wyglądać. Doświadczeniem może być kolacja z influencerem lub udział w jego filmie, ale także współudział w tworzeniu produktu cyfrowego, takiego jak e-book.

W tym modelu odbiorcy zostają włączeni w proces twórczy. Mogą na przykład uczestniczyć w wyborze okładki, tytułu czy pojawić się na sesji zdjęciowej. Nie otrzymują gotowego produktu, a doświadczają jego powstawania od bardzo wczesnego etapu. To znacznie wyższy poziom emocji – mówi Kamil Sokołowski, brand manager Fansi.

Jak to działa? Użytkownik wykupuje dostęp do doświadczenia. W kolejnym kroku musi wykonać zadania zaproponowane przez influencera poprzez specjalne funkcje na platformie. Może być to udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie lub wgranie zdjęcia czy filmu. Ci, którzy poradzą sobie najlepiej, wezmą udział w doświadczeniu. Ocena zgłoszeń należeć będzie do samego twórcy/influencera. Wykupienie dostępu do doświadczenia to także gwarantowane nagrody. Poza samym przeżyciem każdy uczestnik otrzyma produkt sygnowany przez danego twórcę (np. e-book) oraz dostęp do ekskluzywnych materiałów – sesji zza kulis czy niepublikowanego nagrania.

Pierwsze produkty do nabycia w ramach Fansi Experience to m.in.:

  • spotkanie i obiad z Justyną Żyłą, podczas którego serwowane będą nietuzinkowe góralskie dania z przepisów z e-booka „Góralskie przysmaki”,
  • wejście na nagranie lub próbę programu „Taniec z gwiazdami” jako gość Krzysztofa Ibisza,
  • podwójna wejściówka na galę Fame MMA 12, na której Don Kasjo zmierzy się z Marcinem Wrzoskiem i spotkanie z zawodnikiem,
  • wizyta u pary znanej z telewizyjnego show „Rolnik szuka żony” i spędzenie czasu w ich gospodarstwie oraz wspólna kolacja z przepisami z e-booka kulinarnego „Miłość, kuchnia, wieś”.

Platforma Fansi ma być odpowiedzią na trend ekonomii twórców. Ułatwia influencerom tworzenie własnych produktów dla ich społeczności i umożliwia monetyzację popularności w sposób inny niż współpraca z reklamodawcami. Poza Fansi Experience twórcy mogą stworzyć wideo (wideo dla fanów) czy class (warsztaty dla fanów). Platforma wraz z agencją Brandbuddies tworzą spójny ekosystem – dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.

  • 1
influencerzy sprzedają doświadczenia

Influencerzy sprzedają doświadczenia

14 października 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2021

„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMM

Trybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.