Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie Fansi - Marketing przy Kawie
Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie Fansi
  • 0
  • 1
15.10.2021

Influencerzy sprzedają doświadczenia na platformie Fansi

Fansi, agencja wspierająca internetowych twórców w sprzedaży własnych produktów, wprowadza nową kategorię. Fansi Experience daje fanom możliwość wykupu dostępu do doświadczenia i przeżycia wyjątkowych chwil z influencerami. W ofercie m.in. kulinarne spotkanie z Justyną Żyłą czy wizyta za kulisami „Tańca z gwiazdami” na zaproszenie Krzysztofa Ibisza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 października 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
14.10.2021

„Zostajemy w UE” – każdy dorosły Polak mógł spotkać się z tym przekazem. Analiza IMM

Trybunał Konstytucyjny uznał, że przepisy europejskie w zakresie, w jakim organy Unii Europejskiej działają poza granicami kompetencji przekazanych przez Polskę, są niezgodne z Konstytucją RP. We wszystkich mediach niemalże od razu pojawiło się na ten temat ponad 800 materiałów. Kiedy na Twitterze Donald Tusk wezwał Polaków do manifestacji, w ciągu kolejnej doby wzmianek w mediach było już ponad 7 tys. Łącznie w ciągu pięciu dni liczba wszystkich publikacji wyniosła prawie 28 tys., z dotarciem* 161 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Statystycznie każdy obywatel Polski w wieku powyżej 15 lat mógł spotkać się z tymi informacjami minimum 5 razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów.