Influencerzy i misie NFT. UOKiK przygląda się sprawie - Marketing przy Kawie
Influencerzy i misie NFT. UOKiK przygląda się sprawie
  • 0
  • 6
12.01.2022

Influencerzy i misie NFT. UOKiK przygląda się sprawie

Niektórzy influencerzy zastąpili ostatnio swoje zdjęcia profilowe w mediach społecznościowych wizerunkiem misia. To część promocji projektu Fancy Bears Metaverse, którego celem jest sprzedaż tokenów NFT. Sprawie przygląda się UOKiK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56078 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
11.01.2022

Efektu świąt nie było. Grudniowe nastroje w handlu dalekie od optymizmu. Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnego

W grudniu po raz kolejny odnotowano niski poziom nastroju w handlu tradycyjnym. Jak wynika z badań M/platform, wskaźnik NHT w ubiegłym miesiącu wyniósł 36,1 pkt. i choć był wyższy od listopadowego o 12,3 pkt., to znalazł się 8 pkt. poniżej oczekiwań. Prowadzący małe i średnie sklepy handlu tradycyjnego z niepokojem patrzą w przyszłość. Wynik badania oczekiwań w stosunku do stycznia (NHT+1) to jedynie 23 pkt. w skali od 0 do 100.