Influencerzy grają w paintball w wyzwaniu Lecha Free
  • 1
  • 1
22.09.2022

Influencerzy grają w paintball w wyzwaniu Lecha Free

Ekipa Lecha Free i gracze Polskiej Ligi Esportowej wzięli udział w Lech Free Challenge. Marka przeniosła gaming do świata rzeczywistego. Zaprosiła influencerów do strzelania do siebie w zawodach paintballowych.

Lech Free Challenge to kampania marki Lech Free Kompanii Piwowarskiej. W aktywacji marka razem z widzami rzuca wyzwania swoim ambasadorom. Uczestnikami ostatniego wyzwania z tej serii są influencerzy związani z Lechem Free i gwiazdy Polskiej Ligi Esportowej.

Każdy z odcinków Lech Free Challenge promuje poszczególne produkty z portfolio marki. Były już sportowe wyzwania z Lechem Free Active Hydrate i lifestyle’owe wyzwanie pod znakiem Lecha Free Dark Fruits Sour. Teraz promowano wariant Lech Free Lager, a wirtualna rozgrywka przeniosła się do reala.

Ostatni odcinek z serii wyzwań jest realizowany z Piotrem Izakiem Skowyrskim

W jego drużynie pojawili się ambasadorzy, którzy już wcześniej współpracowali z marką: Kasia Szklarczyk, Natalia Tober, Damian Janikowski i Rafał Jonkisz. Po drugiej stronie stanęła ekipa Polskiej Ligi Esportowej, znana z rozgrywek CS:GO w składzie: Maciej „Luz” Bugaj, Paweł „Reatz” Jańczak, Patryk „Ponczek” Wites, Piotr „Morelz” Taterka oraz Sebastian „Neex” Trela.

Decyzją użytkowników Instagrama ekipy Lecha Free oraz PLE miały wykonać zadania sprawdzające refleks, celność i sprawność na arenie paintballowej. W finale wzięli udział w rozgrywce Capture The Flag.

Za pomysł kampanii, działania w digitalu, w obszarze social media i influencer marketingu odpowiada agencja Cut The Mustard. Strategię mediową opracował dom mediowy Zenith. Pomoc merytoryczną świadczyła Polska Liga Esportowa. Produkcję i postprodukcję zrealizował Picturize.

  • 1
W kampanii Lecha Free influencerzy grają w paintball

W kampanii Lecha Free influencerzy grają w paintball

22 września 2022