Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless
  • 3
  • 0
3.12.2018

Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless

Firma Payless zajmująca się internetową sprzedażą taniego obuwia otworzyła fałszywy luksusowy butik. Sprzedawała w nim buty, których ceny na stronie wahały się od 20 do 40 dol. Odpowiednia ekspozycja i oprawa sprawiły jednak, że znalazły się osoby, które gotowe były zapłacić 600 dol. za parę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45630 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Andersen

3 miesiące temu

I żaden z nich nie miał smartfona, żeby sprawdzić, czy taka marka w ogóle istnieje, jaki jest jej rynkowy status i czy ceny mają rację bytu?

Really?
Czy może to jednak (nie)zręcznie wymyślona kampania reklamowa dyskontu z chińszczyzną?

 

3 grudnia 2018

30 listopada 2018