Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless
AdvertisementAdvertisement
  • 3
  • 0
3.12.2018

Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki Payless

Firma Payless zajmująca się internetową sprzedażą taniego obuwia otworzyła fałszywy luksusowy butik. Sprzedawała w nim buty, których ceny na stronie wahały się od 20 do 40 dol. Odpowiednia ekspozycja i oprawa sprawiły jednak, że znalazły się osoby, które gotowe były zapłacić 600 dol. za parę.

Firma uruchomiła w Santa Monica butik Palessi. Mieścił się on w sklepie, w którym kiedyś można było kupić ubrania Armaniego. Buty zostały wyeksponowane tak, jak zwykle robi się to z luksusowymi towarami. Wystawiono jednak produkty, które marka sprzedaje standardowo po 19,99 dol. i 39,99 dol.

Sieć za pośrednictwem agencji DCX Growth Accelerator zaprosiła na wielkie otwarcie influencerów i poprosiła ich o opinię na temat projektów. Goście chwalili buty i decydowali się na zakup produktów, które według metki kosztowały kilkaset dolarów. Po dokonaniu zakupu firma zwracała im pieniądze, wręczała darmową parę i wyjawiała, że właśnie przepłacili.

Reakcje klientów uwieczniono w materiałach wideo. Można je będzie zobaczyć w okresie świątecznym w amerykańskiej telewizji oraz mediach społecznościowych.

Źródło: www.adweek.com

Andersen

7 dni temu

I żaden z nich nie miał smartfona, żeby sprawdzić, czy taka marka w ogóle istnieje, jaki jest jej rynkowy status i czy ceny mają rację bytu?

Really?
Czy może to jednak (nie)zręcznie wymyślona kampania reklamowa dyskontu z chińszczyzną?

3 grudnia 2018

30 listopada 2018