„Praca jak ze snu” – kampania Rocketjobs i Justjoin.it- Marketing przy Kawie
Influencerska kampania „Praca jak ze snu” Rocketjobs i Justjoin.it
  • 0
  • 1
5.02.2025

Influencerska kampania „Praca jak ze snu” Rocketjobs i Justjoin.it

Portale pracy Rocketjobs.pl i Justjoin.it zaangażowały kilkudziesięciu influencerów do kampanii pod hasłem „Praca jak ze snu”. Celem jest pokazanie, że praca może być spełnieniem marzeń.

Inicjatywa pozwoli odbiorcom „przepracować” dzień u boku swojego ulubionego twórcy internetowego. Bohaterami pierwszej odsłony kampanii „Praca jak ze snu” są m.in.:

  • Katarzyna Paciorek (@Kasix),
  • Jarosław Jarząbkowski (@pashabiceps),
  • Marcin Kruszewski (@Prawomarcina).

Działania promocyjne obejmują wszystkie kanały digital: wideo, Instagram, YouTube, X, TikTok i Twitch oraz osobiste profile twórców.

W pierwszej fazie kampanii, która potrwa przez najbliższe trzy miesiące, biorą udział twórcy internetowi z różnych obszarów tematycznych. Kluczem ich doboru było dotarcie do wszystkich różnorodnych „baniek” internetowych z różnych pokoleń.

W drużynie influencerów znaleźli się m.in.:

  • topowa polska streamerka, Katarzyna Paciorek (@Kasix),
  • ikona e-sportu, Jarosław Jarząbkowski (@pashabiceps),
  • youtuber i komentator sportowy, Tomasz Ćwiąkała (@cwiakala),
  • popularyzator nauki, Maciej Kawecki,
  • tiktoker i popularyzator prawa, Marcin Kruszewski (@Prawomarcina).

Społeczność zgromadzonych influencerów to łącznie ponad 15 mln fanów.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Just Join IT (@justjoin.it)

– „Praca jak ze snu” to nieprzypadkowa nazwa. Influencerzy to dzisiaj nowi celebryci. Spełniają marzenia swoich fanów i sami są swego rodzaju ucieleśnieniem spełnionych marzeń. W nowej kampanii dajemy ludziom szansę na przeżycie jednego dnia u boku ulubionego twórcy.

To nie tylko okazja do zajrzenia za kulisy ich pracy, ale też dowód na to, że wymarzona kariera jest w zasięgu ręki. Chcemy motywować zarówno pracowników, jak i pracodawców do tworzenia środowisk, w których rozwój zawodowy i satysfakcja z pracy staje się naturalną częścią codzienności. Naszą misją jest łączenie talentów z najlepszymi firmami w Polsce – mówi Artur Leśniak, head of B2C marketing w Rocketjobs i Justjoin.

Influencerzy opublikują nietypowe ogłoszenia o pracę na Rocketjobs i Justjoin

Przez trzy tygodnie twórcy będą promować akcję na swoich kanałach. Ci, którzy zgłoszą się do wyzwania, będą mieli szansę udowodnić, że to właśnie oni zasługują na to, by przez 24 godziny poczuć się jak influencer na pełny etat.

Pierwszą twórczynią, której oferta pracy pojawiła się na Rocketjobs.pl, jest Kasix (Katarzyna Paciorek). Szuka osobistej asystentki lub asystenta.

„Praca jak ze snu” to pierwsza odsłona całorocznej platformy komunikacyjnej marek. W jej ramach realizowane będą liczne działania angażujące społeczność. Kampania obejmuje główny 60-sekundowy spot, a także 20-sekundowe wersje z udziałem każdego influencera. Planowane są też wywiady z twórcami, webinary oraz cotygodniowy newsletter „Praca marzeń”.

Reżyserem i autorem scenariusza spotu jest Tomasz Dubiel. Za realizację i strategię odpowiada dział marketingu obu serwisów.

Portale pracy Rocketjobs.pl i Justjoin.it zaangażowały kilkudziesięciu influencerów do kampanii pod hasłem „Praca jak ze snu”

Portale Rocketjobs.pl i Justjoin.it zaangażowały kilkudziesięciu influencerów do kampanii „Praca jak ze snu”

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lutego 2025