- 0
- 3
Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher
Przez cały październik marka Yves Rocher realizowała kampanię marketingową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Glow Energie. Ambasadorką linii i twarzą kampanii „Wake Up Your Glow” została influencerka Oliwia Misztal.
To pierwsza tak duża kampania Yves Rocher na polskim rynku. Nowa gama produktów w ofercie francuskiej marki skierowana jest do młodszej grupy klientek. Oliwia Misztal to twórczyni internetowa znana z publikowania treści lifestyle’owych na YouTube, TikToku, ale także Instagramie.
– Wybór Oliwii na ambasadorkę serii Glow Energie był doskonałą decyzją. Zależało nam na współpracy z osobą autentyczną, zaangażowaną i bliską młodej grupie odbiorców. Oliwia od początku wniosła do projektu mnóstwo entuzjazmu, a jej naturalność i charyzma dodatkowo wzmocniły przekaz kampanii – mówi Klaudia Lis, PR & communication manager w Yves Rocher.
Kampania łączyła działania digitalowe, OOH, POS we wszystkich sklepach w Polsce oraz aktywności konsumenckie.
- 2
Pierwsza tak duża kampania tej marki na polskim rynku
Komunikację na profilach marki i Oliwii Misztal uzupełniono współpracą z warszawską kawiarnią Hood Cafe oraz samplingiem produktów, m.in.:
- podczas spotkania z ambasadorką w sklepie marki,
- w trakcie aktywacji konsumenckiej obok muralu Glow Energie przy ul. Jaworzyńskiej 8.
Strategię promocyjną opracował i zrealizował zespół Yves Rocher ze wsparciem partnerów i podwykonawców. Agencja Piazza odpowiadała za:
- produkcję sesji zdjęciowej i contentu wideo,
- przygotowanie materiałów graficznych,
- wsparcie produkcyjne eventu dla mediów i influencerów,
- koordynację aktywacji konsumenckich.
Zakupem powierzchni OOH zajmował się dom mediowy Media Direction OMD. Mural w wersji motion przygotowało Good Looking Studio. Kampanię influencerską koordynowała agencja InBloom.
Współpracę z ambasadorką, zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations prowadzi Klaudia Lis, PR & communication manager Yves Rocher. Odpowiadała również za strategię i koordynację kampanii na rynku polskim.
- Produkcja: Piazza
- Zdjęcia: Jakub Pleśniarski/ Piazza
- Director / DOP: Paweł Księżopolski
- Creative: Marcela Stańczyk
- Executive producer: Joanna Majkowska
- Production manager: Olga Olak





