Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher - Marketing przy Kawie
Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher
  • 0
  • 3
31.10.2025

Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher

Przez cały październik marka Yves Rocher realizowała kampanię marketingową nowej serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy Glow Energie. Ambasadorką linii i twarzą kampanii „Wake Up Your Glow” została influencerka Oliwia Misztal.

To pierwsza tak duża kampania Yves Rocher na polskim rynku. Nowa gama produktów w ofercie francuskiej marki skierowana jest do młodszej grupy klientek. Oliwia Misztal to twórczyni internetowa znana z publikowania treści lifestyle’owych na YouTube, TikToku, ale także Instagramie.

Wybór Oliwii na ambasadorkę serii Glow Energie był doskonałą decyzją. Zależało nam na współpracy z osobą autentyczną, zaangażowaną i bliską młodej grupie odbiorców. Oliwia od początku wniosła do projektu mnóstwo entuzjazmu, a jej naturalność i charyzma dodatkowo wzmocniły przekaz kampanii – mówi Klaudia Lis, PR & communication manager w Yves Rocher.

Kampania łączyła działania digitalowe, OOH, POS we wszystkich sklepach w Polsce oraz aktywności konsumenckie.

  • 2
Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher

Mural w kampanii Yves Rocher

Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher

Pierwsza tak duża kampania tej marki na polskim rynku

Komunikację na profilach marki i Oliwii Misztal uzupełniono współpracą z warszawską kawiarnią Hood Cafe oraz samplingiem produktów, m.in.:

  • podczas spotkania z ambasadorką w sklepie marki,
  • w trakcie aktywacji konsumenckiej obok muralu Glow Energie przy ul. Jaworzyńskiej 8.

Strategię promocyjną opracował i zrealizował zespół Yves Rocher ze wsparciem partnerów i podwykonawców. Agencja Piazza odpowiadała za:

  • produkcję sesji zdjęciowej i contentu wideo,
  • przygotowanie materiałów graficznych,
  • wsparcie produkcyjne eventu dla mediów i influencerów,
  • koordynację aktywacji konsumenckich.

Zakupem powierzchni OOH zajmował się dom mediowy Media Direction OMD. Mural w wersji motion przygotowało Good Looking Studio. Kampanię influencerską koordynowała agencja InBloom.

Współpracę z ambasadorką, zakup mediów oraz działania wizerunkowe i media relations prowadzi Klaudia Lis, PR & communication manager Yves Rocher. Odpowiadała również za strategię i koordynację kampanii na rynku polskim.

  • Produkcja: Piazza
  • Zdjęcia: Jakub Pleśniarski/ Piazza
  • Director / DOP: Paweł Księżopolski
  • Creative: Marcela Stańczyk
  • Executive producer: Joanna Majkowska
  • Production manager: Olga Olak
Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher

Influencerka Oliwia Misztal w kampanii kosmetyków Yves Rocher

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 października 2025

30 października 2025

29 października 2025