Influencer marketing w media miksie obniża koszty
  • 0
  • 1
25.06.2021

Influencer marketing w media miksie obniża koszty

Nowe badanie przeprowadzone przez Facebooka wykazało, że połączenie influencer marketingu i płatnych reklam jest skuteczniejsze niż każda z tych strategii z osobna.

Facebook przetestował wpływ treści influencerskich w połączeniu ze standardowymi płatnymi formatami reklam dla 17 reklamodawców z  branży FMCG. Badanie przeprowadzono, aby odkryć, co działa najlepiej – aktywność influencerów, standardowe reklamy lub połączenie obu. Okazało się, że najskuteczniejsze było połączenie tych dwóch podejść. Ich równoległe stosowanie obniżyło koszt dotarcia.

W badaniu pokuszono się o sprawdzenie, czy było to spowodowane zwiększonym zasięgiem, czy synergią między dwoma podejściami. Kiedy ludzie byli wystawieni na połączenie działań influencerów i standardowych formatów reklamowych, łączna ekspozycja zmniejszyła koszt krańcowy o 79%.

Źródło: www.warc.com

  • 1
Influencer marketing w media miksie obniża koszty

Influencer marketing w media miksie obniża koszty

??

1 miesiąc temu

łączna ekspozycja zmniejszyła cost per incremental o 79% - incremental zasięg?

25 czerwca 2021