Inea znów wybrała Zenith
  • 0
  • 1
25.02.2020

Inea znów wybrała Zenith

Firma telekomunikacyjna Inea rozstrzygnęła przetarg mediowy. Ponownie wybrała agencję Zenith (Publicis Groupe).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

25 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Kobiecy sport najsilniejszym trendem w 2020 r. E-sport, zakłady sportowe, 5G – Deloitte sprawdza, co wpłynie na sportowy biznes

W 2019 r. oczy kibiców wiele razy były skierowane na sport w wydaniu kobiet. Telewizyjne relacje z mistrzostw świata kobiet w piłce nożnej oglądał rekordowy miliard widzów. Pojawiło się wiele młodych gwiazd, a dojrzali sportowcy, tacy jak Serena Williams, nadal byli inspiracją dla wielu osób. Jak stwierdza w raporcie „2020 Sports industry outlook” Deloitte, biznes zaczął postrzegać zawodowy sport kobiet jako potężną platformę różnorodności, integracji i szans na zysk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Amazon w Polsce: co czeka polski e-handel? Analiza YouGov BrandIndex

Amazon wchodzi do Polski – ta wiadomość zelektryzowała branżę handlową w połowie lutego. Jak zmieni to rodzimy rynek e-commerce? Do jakiego stopnia amerykański gigant zagraża firmom działającym w Polsce? Aby zobaczyć, co może nastąpić w najbliższej przyszłości, warto przyjrzeć się Australii, gdzie Amazon wystartował pod koniec 2017 r. Marka monitorowana jest w australijskiej edycji badania YouGov BrandIndex, co umożliwiło śledzenie rozwoju firmy.

24 lutego 2020