Inea znów wybrała Zenith
  • 0
  • 1
25.02.2020

Inea znów wybrała Zenith

Firma telekomunikacyjna Inea rozstrzygnęła przetarg mediowy. Ponownie wybrała agencję Zenith (Publicis Groupe).

To kontynuacja współpracy trwającej od 2015 r. Na mocy rozstrzygniętego przetargu Zenith zajmie się przygotowaniem strategii oraz planowaniem mediów online (od lutego 2020), a także OOH, radia i prasy (od kwietnia 2020). Utrzymana zostanie również współpraca w zakresie SEO.

Działania promocyjne dotyczyć będą usług dostępu do Internetu, telefonii, telewizji oraz pakietu usług (Internet + telewizja + telefon).

Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów. Dotychczasowa rekrutacja B2B i B2C zostanie uzupełniona o sektor publiczny. Współpraca rozliczana jest w modelu efektywnościowym.

  • 1
Inea

Inea przedłuża współpracę z Zenith

25 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Kobiecy sport najsilniejszym trendem w 2020 r. E-sport, zakłady sportowe, 5G – Deloitte sprawdza, co wpłynie na sportowy biznes

W 2019 r. oczy kibiców wiele razy były skierowane na sport w wydaniu kobiet. Telewizyjne relacje z mistrzostw świata kobiet w piłce nożnej oglądał rekordowy miliard widzów. Pojawiło się wiele młodych gwiazd, a dojrzali sportowcy, tacy jak Serena Williams, nadal byli inspiracją dla wielu osób. Jak stwierdza w raporcie „2020 Sports industry outlook” Deloitte, biznes zaczął postrzegać zawodowy sport kobiet jako potężną platformę różnorodności, integracji i szans na zysk.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2020

Amazon w Polsce: co czeka polski e-handel? Analiza YouGov BrandIndex

Amazon wchodzi do Polski – ta wiadomość zelektryzowała branżę handlową w połowie lutego. Jak zmieni to rodzimy rynek e-commerce? Do jakiego stopnia amerykański gigant zagraża firmom działającym w Polsce? Aby zobaczyć, co może nastąpić w najbliższej przyszłości, warto przyjrzeć się Australii, gdzie Amazon wystartował pod koniec 2017 r. Marka monitorowana jest w australijskiej edycji badania YouGov BrandIndex, co umożliwiło śledzenie rozwoju firmy.

24 lutego 2020