- 1
- 1
Inea podkreśla w kampanii ofertę rozrywkową – „Zajmij się życiem”
Operator szybkiego internetu Inea rozpoczął kampanię marketingową pod hasłem: „Zajmij się życiem”. Przekaz koncentruje się na możliwości swobodnego korzystania z życia, łączeniu codziennych obowiązków z rozrywką, podczas gdy usługi operatora pozostają niezawodnym tłem.
Kampania „Zajmij się życiem” zrywa z językiem technologii na rzecz swobodnej komunikacji, stawiając klienta w centrum uwagi. Operator, będący dostawcą szybkiego światłowodowego internetu, podkreśla że kluczową wartością usług nie jest technologia sama w sobie, lecz to, co umożliwia w codziennym życiu:
- stabilną pracę zdalną,
- rozrywkę bez zakłóceń,
- kontakt z bliskimi.
Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji, marka przygotowała propozycję na rynek wielkopolski: 5 miesięcy korzystania z internetu światłowodowego lub pakietu internetu i telewizji całkowicie bezpłatnie.
– Chcemy, aby nasi klienci korzystali z najlepszych usług, dopasowanych do ich potrzeb i stylu życia. Zależy nam, by mieli pewność, że wybierając naszą ofertę, zyskują coś więcej niż tylko internet i telewizję. Dajemy im spokój i możliwość spędzania czasu tak, jak chcą i jak wybierają, ponieważ technicznymi aspektami zajmujemy się my – komentuje Jan Mausch, head of marketing and digital sales w firmie.
Po intensywnym miesiącu działań OOH i w kanałach digital kampania weszła w kolejną fazę. Obejmuje ona wyświetlanie spotu reklamowego na platformach YouTube, VOD oraz w mediach społecznościowych. Koncept i identyfikacja wizualna kampanii powstały w dziale marketingu Inei. Realizacja działań przebiega we współpracy z domem mediowym MullenLowe Media i agencją kreatywną MullenLowe Warsaw.

