„Zajmij się życiem” – zachęca w kampanii Inea- Marketing przy Kawie
Inea podkreśla w kampanii ofertę rozrywkową – „Zajmij się życiem”
  • 1
  • 1
16.10.2025

Inea podkreśla w kampanii ofertę rozrywkową – „Zajmij się życiem”

Operator szybkiego internetu Inea rozpoczął kampanię marketingową pod hasłem: „Zajmij się życiem”. Przekaz koncentruje się na możliwości swobodnego korzystania z życia, łączeniu codziennych obowiązków z rozrywką, podczas gdy usługi operatora pozostają niezawodnym tłem.

Kampania „Zajmij się życiem” zrywa z językiem technologii na rzecz swobodnej komunikacji, stawiając klienta w centrum uwagi. Operator, będący dostawcą szybkiego światłowodowego internetu, podkreśla że kluczową wartością usług nie jest technologia sama w sobie, lecz to, co umożliwia w codziennym życiu:

  • stabilną pracę zdalną,
  • rozrywkę bez zakłóceń,
  • kontakt z bliskimi.

Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji, marka przygotowała propozycję na rynek wielkopolski: 5 miesięcy korzystania z internetu światłowodowego lub pakietu internetu i telewizji całkowicie bezpłatnie.

Chcemy, aby nasi klienci korzystali z najlepszych usług, dopasowanych do ich potrzeb i stylu życia. Zależy nam, by mieli pewność, że wybierając naszą ofertę, zyskują coś więcej niż tylko internet i telewizję. Dajemy im spokój i możliwość spędzania czasu tak, jak chcą i jak wybierają, ponieważ technicznymi aspektami zajmujemy się my – komentuje Jan Mausch, head of marketing and digital sales w firmie.

Po intensywnym miesiącu działań OOH i w kanałach digital kampania weszła w kolejną fazę. Obejmuje ona wyświetlanie spotu reklamowego na platformach YouTube, VOD oraz w mediach społecznościowych. Koncept i identyfikacja wizualna kampanii powstały w dziale marketingu Inei. Realizacja działań przebiega we współpracy z domem mediowym MullenLowe Media i agencją kreatywną MullenLowe Warsaw.

Inea „Zajmij się życiem”

Inea w kampanii „Zajmij się życiem” podkreśla ofertę rozrywkową

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 października 2025

15 października 2025

  • 0
  • 1
  • 0
15.10.2025 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Nowi klienci InPost płacą mniej: 25% rabatu na Abonament dla firm i pełna przejrzystość kosztów

Rozwój firmy to także potrzeba sprawnej i przewidywalnej logistyki. Dlatego InPost przygotował nową ofertę abonamentową dla przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają współpracę z firmą. Nowi klienci mogą zyskać 25% rabatu na start oraz dostęp do usług z jedną umową, stałą ceną i wygodną obsługą. Sprawdź, na czym polega nowa propozycja InPost dla biznesu.