Inauguracja igrzysk olimpijskich Londyn 2012 w polskich mediach - Marketing przy Kawie
Inauguracja igrzysk olimpijskich Londyn 2012 w polskich mediach
  • 0
  • 3
1.08.2012

Inauguracja igrzysk olimpijskich Londyn 2012 w polskich mediach

Ceremonia otwarcia Igrzysk XXX Letniej Olimpiady Londyn 2012 rozpoczęła się 27 lipca o godzinie 22.00 czasu polskiego. Trwające ponad trzy godziny widowisko obejrzało 60 tys. widzów na Stadionie Olimpijskim w Londynie oraz ponad miliard przed telewizorami na całym świecie. Firma Newton Media zbadała, jak w polskich dziennikach i tygodnikach komentowano inaugurację igrzysk w Londynie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.08.2012

Mobile – rynki Europy Środkowo-Wschodniej dalekie od kopiowania globalnych wzorców

Internauci z regionu Europy Środkowo-Wschodniej z rosnącym entuzjazmem surfują w Sieci za pomocą smartfonów i tabletów. W czerwcu br. co siedemnasta odsłona w tej części Starego Kontynentu została dokonana za pomocą urządzenia mobilnego. Wśród producentów urządzeń przenośnych palmę pierwszeństwa wciąż dzierży Apple, ale inne brandy już depczą gigantowi z Cupertino po piętach – wynika z raportu „Do you CEE”, dostarczonego przez Gemius.