IMR advertising by PR obsługuje jubileusz 100 lat Amolu w 2007 roku
  • 0
  • 1
10.01.2007

IMR advertising by PR obsługuje jubileusz 100 lat Amolu w 2007 roku

Powszechnie i od lat znany w Polsce ziołowy preparat leczniczy Amol w 2007 roku obchodzi jubileusz 100 lat obecności na rynkach Europy i świata. Jedne z najwyższych wskaźników sprzedaży Amol osiąga w Polsce. A ten wynik zyska jeszcze większą wartość dzięki zabiegom podjętym przez agencję IMR advertising by PR w całym bieżącym roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

10 stycznia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.01.2007

Nowy wortal dla kobiet

Firma Karpiński Media uruchomiła nowy wortal przeznaczony dla kobiet - www.NaObcasach.pl. Grupą docelową NaObcasach.pl są kobiety w wieku 20-35 lat, pochodzące ze średnich i dużych miast, aktywne zawodowo. Paweł Karpiński - właściciel Karpiński Media - pytany czy nie obawia się, że naobcasach.pl przepadnie w konkurencji z dużymi serwisami tematycznymi takich gigantów jak Wirtualna Polska czy Onet.pl, odpowiada: Nie boimy się konkurencji, chociaż jest ona z pewnością bardzo motywująca. Chcemy stworzyć markę z którą internautki będą się identyfikowały. W przeciwieństwie do dużych portali, których przekaz musi być masowy, my możemy sobie na to pozwolić.