- 1
- 6
„Impreza marzeń” – Ariana Grande w świątecznej kampanii marki Swarovski
Wystartowała kampania na sezon świąteczny 2024 marki Swarovski. Występuje w niej globalna ambasadorka marki, Ariana Grande.
Historia opowiadana w reklamie przenosi nas do ekskluzywnego klubu, pełnego blasku i luksusowych detali. Wszystko w charakterystycznych kolorach i symbolach marki. Ariana Grande pojawia się w otoczeniu efektownie ubranych gości i tancerzy, którzy wystylizowani są biżuterią Swarovski oraz elementami couture. Każdy uczestnik imprezy ma w założeniu:
- wyrażać swoją indywidualność,
- celebrować wolność wyrażania siebie, symbolizując inkluzywność w filozofii marki Swarovski.
– Miałam zaszczyt nie tylko stworzyć najbardziej bajeczną imprezę w historii, ale także zrobić to z niesamowitą Arianą Grande. Urzeczywistnienie mojej wizji było absolutną przyjemnością. Obserwowanie, jak Ariana w pełni angażuje się w radosny, współczesny glamour marki Swarovski było zarówno wyróżnieniem, jak i czystą radością. To było długo skrywane marzenie, które w końcu stało się faktem w najbardziej ekstrawagancki i żywy sposób, przepełniony kreatywną energią, popkulturą i wspólnym pragnieniem świętowania i szerzenia szczęścia w okresie świątecznym – mówi Giovanna Engelbert, dyrektor kreatywna marki Swarovski.
Świąteczna kampania Swarovski 2024 będzie prowadzona na różnych platformach medialnych, w tym na nośnikach outdoorowych, w telewizji, prasie i wielu przestrzeniach cyfrowych. Reklamę „Impreza marzeń” zainspirowała Giovanna Engelbert. Zdjęcia do kampanii wykonali fotografowie mody Mert i Marcus, a spot wyreżyserował Christian Breslauer.
- 6