Impact’22 – podsumowanie kongresu - Marketing przy Kawie
Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesności
  • 8
  • 6
16.05.2022

Impact’22 – ponad 450 wystąpień o najważniejszych trendach i zjawiskach współczesności

Premier Morawiecki zapowiada emisję nowych obligacji. Minister Cieszyński ogłasza przebudowę portalu mObywatel. Prof. Poliakowa tłumaczy stan relacji Europa – USA, a prof. Harari – stan rasy ludzkiej w ogóle. Wreszcie Robert Kubica, który opowiada swoją poruszającą historię sportowca i człowieka. Tak w telegraficznym skrócie wyglądał Impact’22 – kongres gospodarczo-technologiczny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2022

Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację? Wyniki badania ARC Rynek i Opinia

Jak Polacy reagują na rosnące ceny, inflację i wyższe stopy procentowe? Jedni ograniczają zbędne wydatki, gromadzą mniej oszczędności, rzadziej korzystają z samochodu. Inni wolą wydawać zgromadzone pieniądze, niż patrzeć, jak ich wartość maleje. Co piąty badany zrezygnował z planowanej wcześniej większej inwestycji. Co jeszcze wynika z badania ARC Rynek i Opinia?