IMM: Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych. W social media nastrój piknikowy
  • 0
  • 5
12.08.2015

IMM: Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych. W social media nastrój piknikowy

W II kwartale 2015 r. działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu IMM. To o około 24 mln więcej niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu budżety wzrosły o 36 mln zł. Na podium znalazły się Lidl, Tesco i Biedronka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2015

11 sierpnia 2015